Friday 3 May 2013

Mam oznaki wiosny ;) !!!

Wczoraj fajnie spedzilam wieczor, poszlam wczoraj z Weronika do Justyna na herbatke (bo dostala nowa, pyszna z Polski w paczce heh). Mimo ze bylo po 18.30 slonce chylilo sie ku zachodowi i na zawnatrz bylo cieplej niz w murach domu. Wiec wyciagnelysmy krzesla z tzw "sheda" i plotkowalysmy popijajac herbatke "Summer Kiss", zajadajac sie truskawkami ze smietana, marcepanem z Lubecka i Malaga z Wedla :)

Bylo cudne!!!



Oby wiecej takich wieczorkow !! Udanego weekendu!! Tutaj jest wolny Poniedzialek wiec 3 dni wolnego !! Mam zamiar plewic w ogrodku i siac kwiatki, oczywiscie u mojego faceta w ogrodku bo swojego nie mam :P

6 comments:

  1. Szczesciara! U mnie juz drugi dzien z rzedu sypie bezustannie snieg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To niezle w Norge w tym roku sie dzieje, myslalam ze to tylko u nas w UK. Wczoraj mielismy 19 stopni i mialam wkoncu okazje sie poopalac, a u was sie cos poprawilo?

      Delete
    2. Poprawilo sie, ale oczywiscie jak nie snieg to deszcz. Ptaszki jednak swiergola i niektore drzewka zaczynaja juz paczkowac :)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Aj, coś poknociłąm z komentarzem. Jestem jeszcze nowa na blogspot. ;) Piękna ta łąka.. czy to może Twój backyard? Kwintesencja wiosny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jest backyard ale niestety nie moj, mieszkam w bloku niestety. Marzy mi sie ogrodeczek :) Ten akurat nalezy do kolezanki :)

      Delete