Wednesday 3 April 2013

Trzeci Kwiecien... i mamy filmik :)

Dzis wkoncu udalo sie Kamili skonczyc nasz filmik :)
Hurra !!! A moze raczej WHOOP WHOOP :P
Sa tam jakies niedociagniecia dzwiekowe ale to nie jest wazne :)


Zapraszam do ogladania dwoch wariatek :)

               http://vimeo.com/63293948
Czekam na Wasze komentarze,
                   Pozdrowionka

                             Wasza Momka :)

PS. Dla zainteresowanych, powstal jeszcze jeden filmik naszej produkcji, kilka lat temu, debiut tak zwany. Ja jako totalne beztalencie ale przynajmniej jest sie z czego smiac :)

    http://vimeo.com/15628849

6 comments:

  1. Monia, ten drugi filmik mnie rozbawił:) niezły jest a ta muzyka, idealna!!!:)

    ReplyDelete
  2. haha wiem, wogole nie umiem lapac stopa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym się na pewno zatrzymała widząc Cię na poboczu :D Świetne filmiki :) :) (będę wypatrywać!)

      Delete
    2. Dziekuje :) Zawsze mi poprawiaja humor !! :)

      Delete
  3. Ciekawe te filmiki :) Podobalo mi sie tez wykonanie techniczne, ladny obraz, montaz a w tym drugim dodatkowo swietna muzyka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe muzyka to jeden z wazniejszych punktow filmiku, bez idealnie dobranej juz nie jest to samo :)

      Delete