Thursday 2 May 2013

Pielęgnacja twarzy

Kochane od jakiegos czasu uzywam fajnego kremu do twarzy ktory jest jednoczesnie podkladem. Sekret tkwi w kapsułkach z pigmentem, który dopasowuje się do tonu skóry :)



Uzywam go zamiast podkladu, swietnie sie rozprowadza i naprawde nie wiel go trzeba, wiec starcza na ponad 2 miesiace przy codziennym uzyciu.
Polecam naprawde, to juz moja trzecia tubka i tym razem sprobowalam ten z filoetowa kropka czyli Anti-Dulness ale sa jeszcze inne. Namowilam kolezanke na niego i jest rowniez bardzo z niego zadowolona !

A tymczasem pomalutku w UK zaczyna byc wiosna... Oby, nie chce zapeszac :)

Pozdrawiam !!
Momka

4 comments:

  1. Ciekawe, moze wyprobuje :)
    Re: Naprawde? Niewiele nie-Norwegow za nim przepada. Ja lubie brunost na kromce swiezutkiego chleba z maslem i kakao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na poczatku nie przepadalam ale sie przekonalam, oni lubia go z dzemem a ja jadlam go ot tak w plasterkach samych :) Mojej mamie tez posmakowal :)

      Delete
  2. kochana a ile kosztuje ten podkład?

    ReplyDelete