Monday 1 April 2013

Wypad-niespodzianka :)

Moje swieta wielkanocne nie byly jednak takie straszne jak myslalam, okazalo sie ze moj kochany zabiera nas do pieknego hotelu, wieczorem czekal nas Salsa Ball z dwojka jednych z lepszych tancerzy w Europie ! Bylo wspaniale! dawno nie tanczylam tyle co w sobote.
Zaraz zamieszcze kilka zdjec z naszego spaceru, hotel polozony jest na 700 hektarach ziemi, lasy ktore przypominaly mi Polske, resztki sniegi i raz po raz pojawiajace sie promienie sloneczne sprawily ze byl to jeden z najwspanialszych spacerow od dawien dawna. Przy okazji zabladzilismy i tak spacerowalismy ponad 3 godz hehe.

Noc mielismy z przygodami bo o 4 jakis gowniarz pijany zaczal sie wydzierac i dobijac do pokoju obok nas, ale krzyczal tak glosno ze jak sie rano przy sniadaniu dowiedzielismy to obudzil pol hotelu, oczywiscie policja musiala interweniowac, a ja w strachu juz nie moglam zasnac. No coz...

W drodze powrotnej zajechalismy do takiego fajnego parku gdzie akurat odbywal sie tzn "Easter Egg Hunt", dzieciaki z mapkami szukaly ukrytych jajek wielkanocnych, a my akurat odpoczywalismy na laweczce ktora byla wystawiona wprost na slonko i przy zamknietych oczach marzylismy juz o lecie. I tak to zlecial nam dzien. Juz wieczorem nie mielismy sily na kolejna salse i odpadlismy wczesnie.

Czasu na czytanie za bardzo nie mialam wiec za momencik musze wciagnac ze 3 rozdzialy:)

Kilka zdjec ze spacerku.

Nasz hotel








To akurat jest ostatnie zdjecie do projektu SATURDAY 3PM, akurat bylam przy owcach o 15 heh









Tyl hotelu





To wlasnie angielskie polowanie na jajka wielkanocne :)


i kolejne !

A to Sherwood las ale Robin Hooda nie bylo !

2 comments:

  1. super zdjęcia, bardzo lubię właśnie w tym klimacie, słońce przebijające się przez konary drzew :) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja tez je uwielbiam ale nie udalo mi sie jeszcze zrobic takiego co by mnie powalil z nog! Ale wszystko przede mna :)

      Delete