Wednesday 10 April 2013

Dziesiaty Kwiecien.


Witajcie !! Dawno mnie nie bylo, z tego wzgledu ze jakos ostatnio jestem totalnie zdemotywowana do wszystkiego. Mysle ze to ciagle zimno tak na wszystkich wplywa, ze nikt nie ma na nic ochoty, kurcze wiem ze mowia "Kwiecien-Plecien" ale zeby temperatury byly tak niskie? Dzis rano np trzeba bylo skrobac szyby. W Polandii moze jest to w niektorych regionach kraju calkiem normalnie ale nie tutaj. Zreszta wiem z pewnego zrodla ze tu i owdzie wiosna w PL sie pojawila, co niektorzy jadaja slodkie truskawki na balkonie ;)

Srodek tygodnia a marzy mi sie sobota, prognoza pogody zapowiada sie interesujaca i mam nadzieje wroci mi ochota na zycie. Chociaz musze sie przyznac ze w last Saturday po godzinie 15-tej, siedzialam w ogrodku na kocyku i spiworze osloniona dwoma scianami i czulam jak slonko przygrzalo, ale nastepnego dnia juz bylo back to reality niestety :(

Dla sledzacych... czekam na ostatnia czesc mojego bestselleru w formie ksiazkowej (bo wole) i mam nadzieje ze w weekend uda mi sie skonczyc ja czytac. Nie czytalam juz ponad tydzien i ostatnio juz tak mnie ciagnelo ze zaczelam 1-wszy rozdzial trzeciego tomu (bo mam na PDF-ie). Ale sie tam cudnie dzieje :)
Kto czyta??

Tyle narazie, postaram sie wrocic do was niedlugo z lepszym nastawieniem :)

a to smieszne takie, przy zerowych,czasem minusowych temperaturach niektore drzewka juz nie mogly dluzej czekac i wypuscily paki!!

           

2 comments:

  1. Hej, dziekuje za komentarz :) Przyjmnie wyglada Twoj blog w takiej cieplej, troche jak w stylu lat 60 tych oprawie. Kwiatki na zdjeciu sliczne :)
    Dlugo bylas w Norwegii przedtem? Mozna zapytac skad pomysl na Anglie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Norwegii bylam 2 lata jako opiekunka do dzieci. A z Anglia to jakos spontanicznie w sumie wyszlo, stwierdzilysmy z przyjaciolka ze w sumie to najlatwiej bo jezyk sie juz zna, ona byla w Uk wczesniej i miala jakies kontakty wiec zawsze jakis poczatek :)

      Delete