Friday 22 March 2013

22 Marca - Jako drugi Dzien Wiosny tej Zimy :)



Dawno mnie nie bylo a to z wielu powodow, ktorych wymieniac nie bede :)

Od razu chce sie w Wami podzielic widokiem zza okna dzisiejszego poranka ok 6.15 rano:


Wiosenny snieg!




To na marginesie tylko, bez sensu zebym sie rozpisywala o tym jakie to anomalie pogodowe przyniosl nam rok 2013, wszyscy sie zgodza ze ta zima nalezy do jednej z najdluzszych i kazdy ma jej serdecznie dosc!!! Chcemy juz zrzucic plaszcze zimowe i schowac czapy wielkie z rekawiczkami !! Chcemy ciepla !!!!


Wczoraj wogole zrobilysmy sobie z sis taka sesje Skypowa ktora trwala dluuuuga chwile ale przyniosla mi tyle radosci, po prostu czulam sie jakby Kam byla w innym pokoju :) Musimy robic to czesciej :D

Ale najwazniejsze jest to ze Sis byla na tyle uprzejma i przeslala mi fotki z mojego pobytu w Polandii :) I od razu pare tutaj zarzuce :

Moje niespodziankowe ciacho :D

Pyszna Latte :D

Sisy dwa :D

o Jaaaa a to wogole Sis i jej boskie ledzajsy :D a Poza... uhuuu :P

Glupki dwa ! :)

Moja faza ktorych Kam nie rozumie heh :P

Panorama Gorzowa

Jakie swiatlo !!

No comments!

Ja jako ADHD :)

Poczatek akcji czyli przygotowania do sesji zdjeciowej :)

Te buty tez maja swoja historie :)


a to wogole moj urodzinowy prezent od missfochbloguje.bloqspot.co.uk

z braciszkiem !

a to cala familia :)



Przyjrzyjcie sie im uwaznie bo so one czescia filmiku ktory jest wciaz w trakcie tworzenia :)

Teraz zmykam czytam ksiazke w ktora wciagnela mnie Aga :) Raz sie zacznie to nie mozna sie oderwac!!

Aha jutro postaram sie zrobic cos innego na blogu ale nie wiem czy mi to wyjdzie :D

To Ciao,

           Wasza steskniona za wiosna Momka

                               x x x




No comments:

Post a Comment