Saturday 9 March 2013

Kochani !! Juz prawie do Was wracam !!!

Przepraszam ze mnie nie bylo ostatnio ale w zeszla niedziele 03.03 postanowilam zrobic niespodzianke moim rodzicom i bratu i przyjechalam do Polski !! W tym perfekcyjnie zaplanowanym planie brala udzial moja sis (missfochbloguje). Musze Wam powiedziec ze wszystko sie udalo !!! Ich miny byly po prostu priceless :)
No ale chcialam Wam tylko powiedziec ze przez ten tydzien nie mialam dostepu do internetu, dzialo sie duzo i obiecuje ze po powrocie do UK (a to juz niestety jutro) wszystko Wam opowiem !! A jest co :)

Aha i nie zapomnialam o projekcie SATURDAY 3pm, Fotka po powrocie bo nie mam kabelka przy sobie !! Wiec bedzie male opoznienie !!

Teraz zmykam korzystac z ostatnich minut z moja rodzinka i przy okazji uczcic mojej mamy urodzinki !!!


 Ciao !!!!!

     Momka ktora nie chce wracac do UK :(

            x x x

2 comments:

  1. Sisu! Come back! <3 I szybko wpadaj na bloga, bo muszę znać wszystkie nowinki o których nie powiedziałaś mi na FB :D haha

    ReplyDelete
  2. Sisu! Wroce! Musze tylko znalezc czas! A Ty I tak wiesz wszystko :) hah!

    ReplyDelete