Saturday 23 March 2013

Obiecalam :)

Wczoraj wspomnialam o tym ze moze dzis uda mi sie cos zrobic nowego, otoz chcialam zrobic jakas fajna wiosenna stylizacje przy tej pogodzie zeby mi sie humor poprawil ! No i sie ubralam ale jak przyszlo co do zdjec to juz tak pieknie nie bylo bo niestety ale z reki to ja samej siebie zdjecia zrobic nie dam rady, a moj tripod nie ma takiej malej czescie ktora utrzyma moj aparat :(

Wiec ogolnie to sobie tylko tak pofazowalam z aparatem :







A snieg dalej pada.... Sobota a nic mi sie nie chce !!! Trzeba sie dzis wybrac na salse jakas :)


Buziole,

Momka
PS. TE ZDJECIA SA ZARAZEM ZDJECIAMI DO PROJEKTU SATURDAY 3PM, Bo wlasnie tym sie miedzy 14 a 15 zajmowalam ;)

2 comments:

  1. Sisu wyglądasz cudownie! <3 Aaaa! Piękne te Twoje włosy i bluzka i bransoletka!! Na maj się przygotuj, Bagunia i fajter będą musieli zrozumieć haha :D

    ReplyDelete
  2. Hehe dzieki sisolcu :D Pieknie to ja wygladam na innych zdjeciach bez zmarszczek haha :D

    ReplyDelete