Thursday 14 February 2013

Dzis sa Walentynki...

14.02.2013

Zaczynam wlasnego bloga... O Boshe... Na co ja sie dalam namowic :) Otoz pomysl powstal tak.... Wczoraj gadalam z moja sis, ktora niedawno takowy zalozyla, od poczatku bylam przeciwna bo jakie to ja mam boring zycie i co ja moge tu pisac... No ale zobaczymy... Tymczasem powinnam zmykac bo na 18.30 mam rezerwacje w Italianskiej restauracji a wogole nie jestem na to gotowa i nie wiem co ubiore !!! To jest dopiero dylemat. Zmykam. Odezwe sie later... See ya :)




Momka Zakrecona jak zawsze ...

Ja i sisol :D
xxx

PS. Hmmm to moja sis obok  (http://missfochbloguje.blogspot.co.uk/).

2 comments:

  1. Siiiiis!! Jesteś tu! Ale się cieszę!! Zaraz Cię wypromuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jestem jestem :) Lepiej mnie nie promuj bo nikt tego czytac I tak nie bedzie :)

      Delete