Wednesday 27 February 2013

Juz coraz blizej :)

Do moich ostatnich urodzin przed 30-stka tylko 6 dni :)
Dzis aga mi machnela wlosy zeby piekne byly i lsniace bo pewnie moj ukochany mnie gdzies zabierze wiec trzeba wygladac jakos :)

Pewnie zastanawiacie sie co z mysza grasujaca w mojej malej kuchni? Otoz postawilam fortece z kartonu z dwoch stron lodowki zebym nie musiala wnikliwie sie wpatrywac w czarna dziure wypatrujac tego szkraba okropnego,tak przynajmniej bede ja slyszec i bede miala czas na ucieczke ;)

Przyszla moja ladowarka do aparatu, jutro ja odbiore i mam nadzieje ze sie okaze ze to jednak ona nie dzialala a nie bateria. I bede miala mojego Nikosia na piekne wiosenne wypady :) Dzis tak pieknie slonko swiecilo :) Ah juz tak czekam do tej wiosny !!!

Zmykam sie szykowac bo dzis wypadalo by pojsc w koncu na salse po dlugiej nieobecnosci !

             Buziole

              Marchewkowa dzis Momka

                          xxx

PS. To ja i moj kochany Bobas-sowa i wiele innych:)




No comments:

Post a Comment